Domeny internetowe najwyższego stopnia (.com, .eu, .pl) stają się istotnym elementem tożsamości i marketingu przedsiębiorstw, stąd ich wartość jest coraz większa. Internet stanowi nie tylko instrument nieograniczonego dostępu do potencjalnego klienta, ale również dodatkowe pole do nadużyć i naruszeń marki przedsiębiorcy. Kancelaria Wiński dysponuje doświadczeniem w negocjowaniu warunków zbycia nazw domen internetowych, dochodzeniu roszczeń o zaniechanie naruszeń i przeniesieniu praw do nazw domen internetowych na rzecz podmiotów uprawnionych. Z sukcesem występowaliśmy w postępowaniach przed Sądem Polubownym ds. Domen Internetowych przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji, a także w sprawach domen .eu przed Sądem Arbitrażowym w Pradze (ADR) oraz domen .com przed WIPO w Genewie. Jesteśmy dumni, że mieliśmy okazję z sukcesem reprezentować naszych klientów w sporach o domeny internetowe w Polsce i Europie dla takich marek jak Audi, Opoczno, Lidl, Lufthansa, Vredestein, Trans.eu, i innych. NASZE PODEJŚCIE. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w sporach o domeny internetowe, wykorzystujemy nowoczesne i skuteczne środki analizy ryzyka procesowego oraz optymalne metody odzyskania domeny internetowej. Analizujemy wszystkie dostępne źródła informacji wykorzystując rejestry publiczne, informacje whois, dane z archiwów internetowych. NASZA STRATEGIA. W każdym przypadku, obejmuje przede wszystkim zabezpieczenie dostępnych dowodów naruszenia oraz uniemożliwienie podmiotowi naruszającemu przekazanie domeny osobie trzeciej. Innymi słowy, zawczasu zapobiegamy działaniom naruszyciela, które mogą utrudnić osiągnięcie celu Klienta i odzyskanie należnej mu domeny internetowej. W oparciu o analizę stanu faktycznego i prawnego sprawy rekomendujemy Klientowi optymalną ścieżkę dochodzenia praw do spornej domeny internetowej. W szczególności rekomendujemy, czy sprawa nadaje się do postępowania przed sądem polubownym dla domen internetowych .pl, eu, com, czy też korzystniejszym rozwiązaniem jest skierowanie sprawy do tradycyjnego postępowania przed sądem powszechnym. STANDARDY OBSŁUGI. Podstawą naszej współpracy z klientem jest dobra komunikacja, zrozumienie potrzeb i realistyczny feedback. Przedstawiamy klientowi dokładną i realistyczną ocenę przypadku. Niezwłocznie podejmujemy wszelkie niezbędne działania. Nasze doświadczenie w tego typu sprawach wymaga od nas agresywnego działania, jeśli wymaga tego stan sprawy lub postawa naruszyciela. Dzięki sprawnie działającemu back office, klient otrzymuje regularne raporty o stanie sprawy, planie działania, wydarzeniach w toku postępowania oraz prognozach co do dalszego przebiegu sprawy. Wszędzie tam, gdzie stan sprawy zależy od decyzji sądu lub działań strony przeciwnej, podejmujemy racjonalne działania i rozsądne naciski w celu przyspieszenia procesu.